Sebastian Mickleson

Alla inlägg under mars 2010

Av Sebastian Mickleson - 23 mars 2010 01:56


I've played this game that is not mine
I'm through, my time has come to shine
I'll break the rules and cross the line
It's time to go
C C C C CRAZY

And all because of you
It's all I want to do


  


Life's just awesome right now !

Av Sebastian Mickleson - 15 mars 2010 12:47

jaha, nu var det dags att uppdatera här igen då ... orkar inte med att skriva så mycket idag så tar en snabb uppdatering av helgen som varit :)


Hade två matcher och förlorade båda. Hade mycket mys och en del kissande på golv ! så .. Tjahej

Av Sebastian Mickleson - 9 mars 2010 14:41


precis lagat kyckling/bacon-röra åt familjen :) mycket gott var det kan jag tala om för dig ;D


Snart så blir det kaffe och sen Söderbärke:)

Imorgon åker jag iväg till Stockholm och jobbar, få se hur länge jag blir kvar där.... inte allt för länge hoppas jag :) för det är ju match på lördag & söndag !



Har beställt en ny mobil idag också... så att du kan nå mig :) fortfarande samma nummer -> 073 30 143 00 SAVE IT BABY




 

Alla barnen såg normala ut men inte Sebastian, för han va mongolid


Smisk åt folket <3 och kaffe för den delen också !




Av Sebastian Mickleson - 8 mars 2010 00:47

  Nej, tänkte ta tag i de här och uppdatera lite :)


På fredagen hade vi innebandymatch hemma mot Insjön, matchen gick bra för våran del men vi förlorade med 4-13, fick sätta in en boll i mål iaf :)

Efter matchen så åkte jag hem.. duschade och stekte en riktigt fet jävla köttbit ;D Kan säga att de faaan va gött..

Senare på kvällen skulle jag vara chaufför... men tydligen så är jag mentalt svag... för efter några minuter på fest så sitter jag där med en, två, tre, fyra... aa ni fattar... öl

Va då på fest hos Adde i Söderbärke, där det var lite yngre folk... men kul kunde vi ha !

Slänger in en bild från den kvällen här under :)



Lördagen blev en riktig mysdag... tog det lugnt tills sent på kvällen, då åkte jag iväg och solade solarium. Sen blev de lite glass och filmmys :)


Söndag så vaknade jag och blev tillfrågad om jag ville spela match, med fotbollslaget alltså... självklart ville jag det ! ;)

Så vid klockan 20.00 så var det match i Borlänge mot Bullermyren, det var riktigt kul att få springa på den nylagda mattan och leka av sig lite.

Fick spela högerytter och skapade faktiskt några chanser och så ordnade jag en straff åt oss, så jag är riktigt nöjd :) ser fram emot nästa match nästa söndag :) Matchen slutade 4-1 till oss, tummen upp för det


Nu i veckan ser det ut att bli arbete i Stockholm, vet inte riktigt vilken dag jag åker .. men ska iväg och dra upp några gipsväggar, måla och byta golv :)



Från mig till dig... Canis meus id comedit !

Av Sebastian Mickleson - 3 mars 2010 23:26

hej hej hallå !


sitter här precis nyduschad och positiv till allt och ingenting.. :)


har tränat två pass nu på kvällen, var redan helt slutkörd efter Bodypumpen.. men sen var de ju Innebandyträning också.. va så trött och irriterad under den träningen, men snyggt var de omkring ! eller vah ?


LÄNGTAR TILL SOMMAREN !  


tog idag tag i Utbildningen i Skövde igen, så nästa vecka SKA jag få svar om jag kommer flytta dit och bli jävligt ensam, gillas och ogillas på samma gång... heh


Gaudeamus igitur, iuvenes du sumus


Av Sebastian Mickleson - 1 mars 2010 18:37

I know a girl with the golden touch
She's got enough, she's got too much
But I know, you wouldn't mind
You could have it all if you wanted
You could have it all if it mattered so much

Ovido - Quiz & Flashcards