Sebastian Mickleson

Alla inlägg under april 2010

Av Sebastian Mickleson - 11 april 2010 21:58


  



You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.


Moa-Lee, you make me feel alive !

Av Sebastian Mickleson - 9 april 2010 17:56

jag älskar dig sebstian, du är bäst!

finns ingen som är så bra som du ;$

du gör mig lycklig älskling,

du gör mig riktigt glad faktiskt!

du har hjälpt mig med mer än vad du vet,

att bara veta att du är min, får mig att bli den lyckligaste tjejen i hela universum :$ <3


jag blir glad av att se ditt fina leende,

jag blir glad av att det första jag ser på morgonen är dig och din söta morognfrisyr!

jag blir glad av att du är lite pucko, 

jag blir glad av att du är knasig.. du får mig att skratta!

och jag blir riktigt glad av att du är min (a) <3

jag älskar dig helt enkelt! :O

tyvärr kommer du inte undan från mig!

/ Moa-Lee

Av Sebastian Mickleson - 6 april 2010 16:30

Igår skulle jag spela match men en minut in i matchen så slängde mitt knä in duken igen... och nu är det värre än någonsin, kan inte gå alls eller ha benet rakt... så åkte till Akuten igår där en läkare kikade och bad mig komma på röntgen idag.


Idag åkte jag till Ludvika för att röntga mig, sen skicka dom mig till Smedjebacken för att få svar.. men inte fick jag något svar alls...och inte fick jag mitt knä fixat heller... utan får vänta på tid i Falun för en magnetröntgen nu... vilket kan ta flera månader...ja, helt åt helvete är det om jag ska gå med kryckor i månader utan att få träna eller jobba alls... blir så förbannad  ! WAOHSOFlANÖG !


 


Jag hoppas verkligen att det blir såpass bra att jag kan gå/löpa inom en vecka iaf... för jag vill verkligen inte gå omkring i Barcelona med kryckor.


Moa-Lee, min älskling va på Tingsrätt idag också... Så hon har inte heller haft någon bra dag... har iaf en överraskning åt henne och ska göra allt för att hon ska bli på bättre humör iaf :)


Teoriträning med Fotbollen idag också, sen blir det Barcelona - Arsenal

Av Sebastian Mickleson - 5 april 2010 11:19

Underbart att vakna brevid en sötsak som alltid får mig på bra humör


lurade min sötkotte i lördags också... hon trodde att jag skulle va i Sthlm tills på söndagen men jag åkte redan på lördagen :) så hade jag handlat världens största påskägg och blommor ! :) inte lite chockad hon var när hon öppnade dörren på lördagkvällen ! haha ;D


Vi åkte hem till björsbo där det blev lite alkohol & familjemys...  

Match ikväll i Fagersta 18.00 !

Först ska jag ta och skjutsa mitt ögongodis till Söderbärke !

Ovido - Quiz & Flashcards