Sebastian Mickleson

Alla inlägg under januari 2010

Av Sebastian Mickleson - 27 januari 2010 14:08

Har precis varit i Smedjebacken och lämnat in papper ang. utbildningen i Skövde... så snart kommer svar :) Spännande !

 

Snart ska jag iväg till Fagersta, sola en sväng och ikväll blir det

Bip-test+konditionsövningar+Innebandyträning !

Mycket jobbigt!

 

Imorgon åker jag till Stockholm igen med Vesa, blir lite shopping och sen bastu på kvällen.. på fredag kväll åker jag till Finland så de blir kul som fan!


Nu ska jag ta och tvätta lite kläder och laga lite god mat.


Hoffmaestro & Chraa - Seize The Day 


PUSS&KRAM




Av Sebastian Mickleson - 26 januari 2010 17:00

Idag har jag först jobbat lite på förmiddagen, lagat Thai-wok med tonfisk, cyklat en halvtimme, bastat och nu sitter jag och fyller i lite papper som jag ska skicka iväg ang. en utbildning i Skövde.... så om jag blir antagen så flyttar jag nog dit om någon månad och blir kvar minst ett år. 

 

Spännande, läskigt och bra ?

 

Håller er uppdaterade om hur det ligger till med Utbildningen...

 

Nu ska jag hälla i mig mitt kära kaffe och senare ikväll så är det dags för BodyPump, gött !

-----------------------------------------------------------

Nog får man sig några skratt med den här mannen...

 

- Vad är lemon på svenska? säger man lemoner ?

Rickard Högnäs

Av Sebastian Mickleson - 25 januari 2010 18:10

Hej hej hej, nu var det ett tag sedan jag skrev här .. hoppas att ni saknat mig !

 

Ja i helgen har jag då varit i Stockholm och haft det roligt :)

Vi fick med oss våran nya hundvalp som heter Pepsi och är en tuff liten, busig renrasig-papillon ! Se bild ..

 

  

 

I Stockholm var jag först hos syster och badade lite bubbel samtidigt som jag kollade på vänner. Mycket skönt var det !

 

  

 

Jag köpte mig en Nudie skjorta, två H2o T-shirts och ett par vita Tiger skor, hur nöjd som helst med dom!

 

Hjälpte farsan att installera ett nätverk också & drog lite kablar runt om i hans kåk.

Fick också veta att vi ska sälja våran sommarstuga i Finland men att han troligtvis kommer lägga pengarna på en ny Corvette z06 eller en kåk i Thailand, vilket som så är de ju bra nice :)

 

Idag, måndag, har jag och rickard börjat försökt tömma lite på jobbet eftersom att vi håller på att flytta till Nynäshamn med firman som förövrigt heter Hemluckan AB


www.Hemluckan.se

 

Efter att vi rensat åkte vi till Fagerstahallen och simmade i närmare två timmar, grymt skönt att leka av sig lite !

Solade solarium och nu är jag hemma och ska precis sätta mig på cykeln en halvtimme .

 

Ser fram emot träning ikväll och Finland's resan på fredag :)

 

Av Sebastian Mickleson - 20 januari 2010 23:38

TJENA FAN !

 

Är helt slut, HELT SLUT ! knappt så jag orkar skriva den här skiten..

 

Öhm, jobbade förmiddagen idag sedan åkte jag till Fagerstahallen och simmade, bastade & solade :) Efter det så åkte jag nästan raka vägen till Söderbärke för fotbollsträningen & innebandyträning efter det !

 

  

 

Imorgon åker jag till Stockholm... ska försöka hålla igång med träningen över helgen där också :)

 

Ska nog ta och hitta mig ett par vita skor, de är ett måste !

Av Sebastian Mickleson - 19 januari 2010 22:17

Kul med fotbollsträning igen, dock är man helt värdelös på plan :) haha, får försöka träna på de där med att hantera bollen :)

 Ny träning imorgon... både fotboll och innebandy !

 

ser fram emot Stockholm i helgen, god mat & trevligt sällskap !

 

 Och imorgon ska jag försöka hinna att sola innan träningarna också :)

 

  

I Finland ska jag träffa det här gänget ! It's gonna be Legendary !

Av Sebastian Mickleson - 19 januari 2010 15:23

Aa, de blir jobb i veckan och sedan på torsdag ska jag till Estocolmo för att hänga lite med Camilla :)

 

Fredag & Lördag spenderas med farsan och ev. några kompisar !

Blir lite shopping... så ska försöka hitta mig ett par nya vita dojjor !


Ikväll är det dock fotbollsträning som jag ser fram emot, kanske tar mig ett pass på cykeln innan också ... får se hur man orkar. 

 

 


Av Sebastian Mickleson - 19 januari 2010 00:39

Och dagens sad-face går till Mamma eftersom att hennes hundvalp som hon skulle få dog idag !


   


R.I.P

Av Sebastian Mickleson - 19 januari 2010 00:13

 

Idag (måndag) har jag jobbat med att rensa lite på firman, hämtat ved osv...

Efter jobbet började jag med matlagningen där det blev tre olika tonfiskröror (Curry, Vitlök/örter och Dill/gräslök) med Ugnspotatis och Ostgratinerade grönsaker ! Mycket lyckat tycker jag att det blev :)

 

  

Tonfiskröra m. Bakpotatis 

 

Efter krubb så kom jag på att det är match 20.00, så slängde i mig en kopp kaffe och åkte till Söderbärke för att försöka spela med min ljumske.

Matchen vann vi, men är ju inte precis stolt över min eller lagets prestation ! Domaren gjorde nog bästa jobbet :)

Efter matchen blev de lite lek och tvåmål, fint !

 

Imorgon väntar jobb och fotbollsträning ! JIPPIE!

 

Bokade också en impulsresa till Finland ikväll !

Den 29.e styr jag mig emot Åbo's nattliv och Aleksandra & CO ! 

 

  

Så här slutade det sist jag var och festa Suomi-style!

 

Hem kommer jag när jag kommer... only time can tell ! 

 

BTW kan bara skratta åt det här

Söderbärkes stolthet<3

http://www.dalademokraten.se/sida/id/103641/

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards