Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Sebastian Mickleson - 16 januari 2010 17:05

Var precis och spelade match i Söderbärke och vi förlorade ganska stort..

 

Skadade ljumsken i första bytet då jag la mig i spagat...kanske inte det smartaste jag gjort.... men försökte kämpa på resten av matchen.

 Tycker att laget gjorde en bra insats idag även om vi inte hade alla spelare med oss ! :)

 

Lite kul att tidningen var där och gjorde ett reportage om vårat lag ! (Y)

 

Nu är jag nyduschad och försöker ligga i sängen men ljumsken mår fan inte bra alls.. DAMN YOU LJUMSKE !

 

Ikväll ska jag bara ta det riktigt piano !

 

Tror fan inte att jag klarar av att va med på brottarträningen imorgon men kanske kan köra allt som har med armar och överkropp att göra? TUNGT..

 

Bye bye...



Ovido - Quiz & Flashcards