Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Sebastian Mickleson - 3 januari 2010 03:15

Goooooood morning blog-readers !

 

Kom precis hem ifrån Västerås där jag träffade Angelica, en klasskompis från tiden då jag bodde i Haninge.

Riktigt kul att träffa henne. Vi var och åt på Oliver Twist, snackade om hur vi har haft det. Var verkligen hur trevligt som helst ! 

Får se till att komma och festa i Stockholm någon gång snart !

 

Nu är bastun igång och jag ska kolla på USA vs. Finland som spelar kvartsfinal i Hockey JVM.

 

Sure, im a quarter american but i would still love it if Suomi  kicks their ass !

 

Imorgon (söndag) tänkte jag om kanske någon är sugen på att åka på bio eller någonting ? Kanske Avatar är någonting att se ?

Annars blir de väl något tråk här hemma igen..

 

Tack för festen Yngve & Natti (Bilden från Nyårsafton) Jag i grått :)  

Ovido - Quiz & Flashcards