Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Sebastian Mickleson - 9 januari 2010 18:10

    Har varit dålig på att uppdatera men nu skriver jag lite bara för att Emelie verkligen vill det.


Ja nu var det lördag igen ..


Igår vaknade jag tidigt för att träffa farsan, vi växlade lite julklappar! Han fick en stickad ylletröja och jag fick mig lite cash och ett presentkort till Best of Brand's i Sthlm, mycket nöjd med dom :)


Efter att jag träffade farsan så åkte jag på match i Avesta där det blev storstryk... gjorde mitt bästa men gick åt helvete så jag va irriterad resten av kvällen..

Nästa lördag så är det match mot Harnäs hemma och då hoppas jag verkligen att det går bättre ! Derby Derby Derby! WIAHO!


Idag har jag bara legat i mitt rum och chillat, men snart åker jag nog iväg och hittar på någonting! För det börjar bli lite långtråkigt!


Imorgon kanske jag ska på brottarträning, om jag orkar och vågar..


Hoppas alla har en trevligt helg 





Ovido - Quiz & Flashcards