Sebastian Mickleson

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Göteborg

Av Sebastian Mickleson - 15 december 2010 18:52

Ja, som rubriken lyder så är jag ju faktiskt i Göteborg. Eller i Mölnlycke som det faktiskt heter.


På måndagen så körde jag ner hit, vilket tog ett jäkla tag alltså. 5 timmar bilkörning. Inte okej att sitta själv och köra det.

Tisdagen började med att vi (Jag och Tony från "Skåne"!?) skulle käka frukost på vandrarhemmet, det brukar oftast vara rätt tattigt... men här var det faktiskt grymt. Frukosten var ett Julbord, snacka om bra överraskning ! Jag som inte ens äter frukost drog i mig tre tallrikar med massor av götte. Dagen gick bra och avrundades med en Pizza, tror jag fan blir rundare också. Skyller på skåningen, för det enda jag har fattat honom säga är Pizza. :)

Onsdag, alltså idag ja. Så skulle vi montera utomhus, vilket blev första utomhus monteringen för min del. 10 timmar ute i -10 grader. De va fan inte kul alls. Tur att man har P3 och Radiohjälpen som underhåller mig. Skulle dock gärna göra en montering utomhus när det är +25 och sommar, men inte min tur riktigt.

Nu på kvällen så ska jag dricka mig en kopp kaffe och senare kanske man tar en sightsing i Mölnlycke med Emelie, tydligen JÄKLIGT mycket att se här ute ! Får se om jag hinner åka iväg och sola senare.


Inatt ska jag försöka sova ganska lite, jobba till SENAST 11 imorgon sen måste jag iväg mot Stockholm.

där väntar massor av packande inför ... (Fortsättning Följer)    




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sebastian Mickleson - 27 januari 2011 19:34

Jag har gjort några misstag den senaste tiden och sårade några människor. Tappade bort mig själv i allt. Som tur är så lär man sig av dessa misstag. Jag ska försöka hitta mig själv igen, eller försöka ta reda på vem jag egentligen är.     ...

Av Sebastian Mickleson - 15 december 2010 20:37

                      ... Stockholm to Amsterdam to London to Amsterdam to Stockholm ! :) Fredag morgon 03.00 åker jag och Moa-Lee mot Arlanda, därifrån hoppar vi på flyget mot Nederländerna och Amsterdam. Där ska vi vara några ...

Av Sebastian Mickleson - 13 december 2010 18:10


Helgen blev inte riktigt som planerat.   Fredag åkte jag med jobbet och käkade på Råkultur i Stockholm. Helt sjukt awesome Sushi där. 300 bitars förrätt först. Och sen kommer 5 st 2kg köttbitar som huvudrätt. PÅ FEM PERSONER. Snacka om mätt efter...

Av Sebastian Mickleson - 9 december 2010 20:54

Jaha, nu har man planerat helgen lite.   -Fredag ska jag jobba i mjukisbyxor, skönt lugnt och slappt. En bra dag helt enkelt. Efter jobbet ska jag hem, duscha, fixa kläder, hår osv. Sen åker jag in mot stan. Klockan fem ska jag på Middag med tjej...

Av Sebastian Mickleson - 9 december 2010 06:40

Morgonkaffet räddar liv ! True story ! ligger i sängen här uppe i Dalarna med en varm och god kopp kaffe framför mig. Mår mycket bättre hela dagen om jag får kaffe på morgonen, konstigt nog. Snart ska jag bege mig mot Västerås där jag ska jobba ...

Ovido - Quiz & Flashcards