Sebastian Mickleson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sebastian Mickleson - 20 oktober 2010 16:28

Allt jag önskar är lite mer tid med den jag älskar.


 


Min värld är inte hel utan det.

Av Sebastian Mickleson - 18 oktober 2010 19:53

Tänkte dela med mig av en Spotify Playlist


Awesome playlist


Av Sebastian Mickleson - 18 oktober 2010 19:33

Var inne och tog lite bilder på The Studio.


       


Kommentera gärna :)

Av Sebastian Mickleson - 4 oktober 2010 20:41


12 Februari ska Jag, Moa-Lee, Rickard, Morsan & Vesku på den här charmige killens Bröllop i Helsingfors, Finland. Kan bli bra nice !  



Två nätter på femstjärnigt hotell blir de också, cheers !

Av Sebastian Mickleson - 4 oktober 2010 18:14

För er som inte vet så var jag 33 kg tyngre för ungefär två år sedan... då vägde jag hela 108kg.

En dag beslutade jag mig för att göra någonting åt mitt viktproblem och tre månader senare så var 22kg borta.

Efter dess så har kilon försvunnit lite sakta men säkert.



 

FÖRE


 

EFTER   


Jag har mer respekt för mat och träning. Nu är både matlagning och träning en passion som jag inte skulle klara mig utan.

Mat kan vara nyttigt och gott samtidigt.

Träning kan vara nyttigt och kul samtidigt.


Med lite vilja så klarar man av vad som helst !

Av Sebastian Mickleson - 4 oktober 2010 08:19

Som sagt så har jag bokat en resa till London ! :) 


 


Jag och Moa-Lee åker den 17e December och kommer tillbaka den 20e

så tre nätter ska vi sova på 4* Melia White House som ligger i området Piccadilly Circus.


Har aldrig varit i London eller Storbritannien så har alltid haft en stor lust att åka dit.


Vi åker inte direktflyg utan vi mellanlandar i Amsterdam, där jag inte heller har varit. Min kompis Jessica bor där och vi ska försöka hinna med en fika med henne under dom 3 ½ timmarna som vi har i Amsterdam.


 


Den 18e December spelar också Chelsea mot Manchester Utd på Stamford bridge. Så vi ska försöka få tag på biljetter och kika på den matchen. Det vore en helt sjukt att se, önskar verkligen att det blir så.

Alla vet väl vilket fotbollsfreak jag är ?


Sen ska vi försöka att besöka Madame tussauds, Engelska pubbar, Största shoppinggatorna och alla sevärdheter som är värda att se !


Resan gick på ungefär tre tusen per person. Vilket inte jag tycker är alls dyrt för flyg + hotell.


Skulle vara kul om det är flera av våra vänner som åker samtidigt, så fundera på det ! (Y)








Av Sebastian Mickleson - 4 oktober 2010 07:35

Hejsan allt folk !


livet ser lite annorlunda ut nu om man jämför med ett tag sedan.


Sist jag skrev så hade jag precis varit i Spanien med min Moa-Lee, bodde fortfarande i Dalarna och var ganska så jättearbetslös.


Nu har jag och Moa-Lee flyttat till Stockholm, inväntar en resa till London, ett bröllop i Finland och jag jobbar på ett företag som heter Dinbox AB.




Kommer dra igång bloggen lite sakta men säkert. Är mycket ute och reser runt i Sverige med jobbet, så ska försöka ha med lite roliga inslag från Sveriges alla hörn.


Ovido - Quiz & Flashcards