Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Sebastian Mickleson - 7 december 2010 11:03

Sitter just nu och käkar lunchbuffé på Restaurang Klyftan i Solna. Ett riktigt klyftigt namn måste jag påstå. hehe

Grymt bra mat och sen blir det en kaffe på de här .


Peace

Av Sebastian Mickleson - 7 december 2010 07:09

Igår va jag och jobbade i Solna hela dagen med att montera på tidningshållare i trapphus. Där fick jag också sällskap av en kanin. konstigt nog. Efter att jag jobbat klart där så åkte jag till Hammarby Sjöstad och montera ett kök. Jäkla jobbig kärring där alltså. Hade inte städat på flera år verkade det som. Luckorna var som täckta med flott, fy fan. Men vad gör man inte för pengarna ? ;D

Senare åkte jag hem mot Stora Vika för att hämta kvinnan i mitt liv och åka till Nynäshamn för att Sola. Börjar bli lagom vinterbrun nu ;D


Idag ska jag till Solna och slutföra allt arbete där och sedan åker jag mot Uppsala för att granska lite Postboxar. Sen som kvällshobby får jag åka till flotttanten och montera det sista på hennes nya fina kök.


  


Längtar efter helgen !



Då ska jag med jobbet på Julbord eller någonting liknande !

Ev. så ska jag flytta till Nynäshamn på lördagen :)

På söndag ska jag montera ett till kök, härligt med lite extra pengar.

På fredag är det också en vecka kvar tills vi åker till Amsterdam och London ! Soft !

Ska försöka skriva lite mer senare ! Hare bra ! tjenaaaaaaah

Ovido - Quiz & Flashcards