Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Sebastian Mickleson - 13 december 2010 18:10

Helgen blev inte riktigt som planerat.


Fredag åkte jag med jobbet och käkade på Råkultur i Stockholm. Helt sjukt awesome Sushi där. 300 bitars förrätt först. Och sen kommer 5 st 2kg köttbitar som huvudrätt. PÅ FEM PERSONER. Snacka om mätt efter det. Fick i mig sjukt många öl där också.


 


På Lördagen så skulle jag egentligen åkt och bowlat med Willys, Peter & Simon. Men efter att min flickvän sa att hon ville vara i Dalarna egentligen. Så då bestämde jag mig lite impulsivt att vi skulle åka till Dalarna. Där åkte vi hem till Viktor Persson, blev en hel del öl och sen upp till Solo. där blev det mer öl, sprit och dans.

Några intressanta händelser fick man vara med om.


På Söndagen så blev det rätt chill med lite Pizza och hemresa där älskling bjöd mig på mat också. Tackar för det med att smörja in henne på kvällen.


MVH SEBASTIAN   

Ovido - Quiz & Flashcards