Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Sebastian Mickleson - 15 januari 2010 23:40

Kom precis ur bastun, fy fan va skönt det va ! Verkligen helt mör i kroppen också :) men det var nog mest för den grymma massagen ! Tack !

 

Nu är det dags för en skräckfilm och ska försöka kunna sova några timmar inatt också ! Imorgon är det match!

 

Om du vill få din blogg som länk på min blogg så kan du skriva din blogg-adress som kommentar till det här inlägget ! :)

Tänkte jag kan bjú på en av mina Spotify-playlist's till den som är intresserad :)

 

Spotify-playlist-> Mycket Musik

 

 

gick egentligen in på bloggen för att göra någonting helt annat, men nu kommer jag verkligen inte ihåg va de va jag skulle göra..... aja, kommer nog på det någon gång :)

 

Good night, sweet dreams !


Önska mig lycka till i matchen imorgon ! :)

Av Sebastian Mickleson - 15 januari 2010 16:27

Varit i karlstad idag med räkan på äventyr ! Blev bland annat att kolla till Räkans nya lägenhet, shopping och kött-buffé på en rockbar!

 

Nu sitter vi i bilen påväg hem från Karlstad, är riktigt sugen på att göra någonting kul när jag kommer hem ! Men vad ska man göra ?

Har varit nykter sedan nyår och verkar inte bli nå supande i helgen nu heller ! Vet inte vad som har hänt med mig ;D

 

imorgon är det match så ska försöka ladda upp med god sömn tills dess..

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards