Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Sebastian Mickleson - 12 januari 2010 21:03

  

 

Som sagt var jag och gymmade med Joseph på morgonen och sen fick jag och Rickard för oss att sticka ut och pimpla, så vi stack ut på sjön, tände en brasa, grilla lite korv och snackade i ungefär en timme. GOSIGT !

 

Kom precis hem från min första fotbollsträning på två år men jag tycker att det gick rätt bra ! Ska nog fortsätta med att spela.. imorgon ska jag gymma på morgonen och på kvällen ska jag på BodyPump med Fotbollen + Innebandyträning direkt efter !

 

Få se hur jag orkar det :)

 

Känns riktigt bra att komma igång med träningen så jag hoppas att orkar fortsätta med allt !

 

Nu ska jag cykla en sväng och sedan käka tonfisk/ägg samt kolla på

House/How i met your mother/Two and a Half men!

 

Räkan och Kaj sitter och har LAN här också ! De är najs !

 

Hej hopp gummisnopp <3

Av Sebastian Mickleson - 12 januari 2010 12:53


Svårt att leva, svårt att dö ! Svårt att skita i en meter snö!


 

Var och gymmade med Joseph idag på morgonen och nu så dricker jag kaffe ! Gött :) 

Snart ska jag och Kaj ut och åka snowboard/pulka bakom bil, får se hur fan det slutar ! det kan ju inte sluta bra iaf ;D 

 

Skickade nyss ett meddelande till Trazan och frågade om jag får återuppta min fotbollskarriär i Söderbärke, så snart kanske jag får på mig fotbollsskorna igen ! 

Det känns jävla bra alltså ! <3

 

Ursäkta, kan du flytta dig lite? Min glass smälter..

 

 

 




Ovido - Quiz & Flashcards