Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Sebastian Mickleson - 30 december 2009 01:39



                                                  
                                                 


allt är upp och ner, in och ut, bak och fram ! men lika glad är väl jag för det !

Idag har det blivit mycket tid på cykeln, mycket skönt att köra slut på sig själv.. annars ligger jag just nu och kikar på JVM-Hockey vilket är ganska mys.


Imorgon ska jag iväg till Arlanda för att släppa av Vesku och Morsan eftersom att dom lämnar mig här i -20 för att åka till +30 i Thailand ! Good for you guys ! Nää, men egentligen så tycker jag att dom verkligen är värda den här semestern för att dom inte haft en enda slags semester på 3-4 år ! så hoppas att dom har två ruggigt bra veckor där nere !


Under tiden så ska jag vara djur/hus-vakt, kan bli någon fest kanske .. ? vem vet, vem vet ?


Funderar fortfarande över vart jag ska ta vägen över nyårsafton ? Är ju inte långt kvar ?


Ska in på Systembolaget imorgon för att handla på mig lite godsaker inför nyår ! eller ska man va nykter ? tror inte de va....!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards