Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Sebastian Mickleson - 7 februari 2010 16:35

Göteborgsresa, Födelsedagsfest & Innebandyskandaler

 

Kan börja med att berätta att jag var i Göteborg på fredag... åkte hem på eftermiddagen för att fira Dennis och Paytons födelsedag i Söderbärke där allt möjligt folk fanns.

Fick höra av alla att jag blivit såå smal... men de tycker jag inte !

 Festen var trevlig, kanske blev lite väl mycket dricka men men ..

 

Tack Yngve & Natti för festen :)

 

Lördag blev en total lökdag med sömn, mys och film... precis så vill jag ha det varje bakfylledag... nästan så de är helt underbart att va bakis till och med .... ;D

 

Idag vaknade jag tidigt för att åka till Borlänge och spela innebandymatch... matchen gick rätt bra med tanke på att vi hade 8 spelare med oss, 31 utvisningsminuter, straff emot oss och en spelare som fick matchstraff.

Två mål fick jag göra, riktigt skönt !

Matchen slutade 8-6, men kan garantera att vi var det bättre laget.

Imorgon får jag ta mig i kragen och åka till gymmet en sväng, någon som vill med kanske ?

Ovido - Quiz & Flashcards