Sebastian Mickleson

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Sebastian Mickleson - 9 februari 2010 22:22

Hello och god kväll !

 

Idag har jag och rickard varit i Örebro på Gustavsviksbadet och härjat av oss lite energi ! Efter att vi skadat oss ett x antal gånger i alla jävla forssar osv.. så drog vi till PizzaHut och käkade en götte buffé ! Mums !

 

Efter Pennybridge så fick jag åka nästan direkt till söderbärke för att gå på fotbollsmöte/träning.

 

Nu är jag hemma.... har precis cyklat lite och dragit i mig några råa ägg! Inte lika mums som PizzaBuffè men mycket nyttigare.. ;)

 

  

 

Jag kan också berätta en trevlig liten sak ! Våra schysta grannar har fixat så jag ska till min favoritstad Barcelona i Maj och kolla på lite fotboll igen ! Sen blir det nog en massa shopping, sol/bad och alkohol <3

AWESOME ! 

 

Längtar inte lite till det då ? :)

Ovido - Quiz & Flashcards